søndag 17. mars 2013

Italiensk salat - min favoritt på brødskiva

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har lagt ut noen nye oppskrifter her inne. Så satser på ny start og ny giv. Har vært litt lite prøving av nye oppskrifter i det siste. Er 14 uker gravid idag, og har rett og slett vært for sliten. =)

Men her kommer oppskriften på mitt favoritt pålegg på brødskiva - italienske salat <3. Jeg spiser den så og si hver dag på jobb, og endelig har jeg lurt til meg oppskriften fra kokken slik at jeg kan lage den selv.

Ingredienser og fremgangsmåte:
  • Kål skal tilsvare 35% av grønnsakene/frukten i salaten - raspes
  • Gulrot 35% - raspes
  • Eple 25% - raspes med skall
  • Slangeagurk på glass 5% - (lignende sylteagurk, men med en mer krydret smak) kuttes opp i små biter
  • Bland så i 1/2 pakke remulade og 2 ss sennep.
  • Smak til med salt og pepper

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar